Wij gebruiken cookies

Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

  • 0 0.00
  • Offerte

  • Account

    Bel ons

    Niet tevreden?

    Wij betreuren het als u niet tevreden bent. Hieronder treft u de informatie om dit aan ons kenbaar te maken.

    Als u niet tevreden bent, vragen wij u ons een e-mail te sturen naar i[email protected]
    Uw klacht dient binnen 48 uur nadat u uw bestelling heeft ontvangen, volledig en duidelijk omschreven te
    worden ingediend per e-mail. Foto- en filmmateriaal helpt altijd bij de beoordeling van uw klacht, door onze
    specialisten.

    In deze e-mail dient u te allen tijde uw naam, ordernummer, adres en telefoonnummer te vermelden.

    Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een
    klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Houthandel Jan Sok Joure binnen de termijn van 14 dagen
    geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan
    verwachten. U dient Houthandel Jan Sok Joure in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen.

    Artikelen kunnen in geen geval terug gestuurd worden wanneer sprake is van één of meer van de volgende situaties:
    – Het artikel is niet meer compleet, reeds gezaagd of verwerkt;
    – Het artikel is gebruikt of beschadigd, vanaf het moment dat de levering heeft plaatsgevonden;
    – Het artikel is speciaal voor u op maat of op kleur gemaakt;
    – Het artikel bevat niet alle, door de fabrikant bij levering bijgesloten zaken;
    – Het artikel kan door haar aard niet worden teruggezonden.

    Retourneren van materiaal is alleen mogelijk als het materiaal aantoonbaar ondeugdelijk door Houthandel Jan Sok Joure is geleverd aan u, de klant.
    U dient duidelijk en overtuigend aan te kunnen tonen wat de aard van de ondeugdelijkheid is, door middel van beeldmateriaal als foto en/of video.

    Indien er sprake is van een retourbetaling, dan vindt deze altijd plaats via het wettelijke betaalmiddel waarmee de betaling in eerste instantie is betaald.

    0
    0
    Je winkelmand
    Winkelmand legenTerug naar winkel